donderdag 12 september 2013

ENE MET BEREKES.....



Het is al behoorlijk koud 's morgens.....
...en zo tegen de middag kan het dan opeens behoorlijk warm worden!

Het is dus zover ....
...het seizoen van het LAAGJES-KLEDEN is begonnen!
Maar dat vinden wij hier helemaal niet erg,
...want dat betekent dat er een aangepaste garderobe dient voorzien te worden...
:)

En laat ik dat nu toch wel niet plezant vinden zekerst!

Ik viste een oud bontvestje,t-shirt en vestje van pleegtoertje 1 uit de te-klein-doos
....en zocht daar tussen mijn voorraad een bijpassend stofke bij.
ENE MET BEREKES werd het.

Voilà, nu heeft mijn jongste Toertje een hele nieuwe outfit
....en dat voor een prikje!
:)







Stof rokje...Living Wonders Bears ( fabric.com)
T-shirt...blue queen
Cardigan...Bengh par Principesse
Nep-bont gilet.....C&A 
Laarsjes...Cherie

15 opmerkingen:

  1. Mooi! Bij jou gaat dat nogal aan een tempo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar mag met trots geparadeerd worden, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awel, dat vind ik nu eens echt een supermooie outfit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superschoon weeral. Wij zijn van't zelfde gedacht want hier licht een bruin hertenstofje klaar voor een rokske ( just gekocht bij Klijntje)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar jij bent toch een KEI in combineren hè!
    Supermooi weeral!

    BeantwoordenVerwijderen