zondag 4 augustus 2013

Iets voor mezelf....




Na al die maaksels voor't kroost....
....wilde ik deze keer eens iets voor mezelf maken!

En aangezien ik mij niet meer (zo erg) schaam voor mijn spillebeentjes....
immers, als ge naar zee gaat...
.....dan verdwijnen al uw complexen!
(Al die verschillende modellen dat ge daar ziet......in zwembroek of bikini!)
;)

Een simpel rokske...
een A-lijntje
Allez, 't is te zeggen......
....simpel was't niet echt!
Ik moest mijn boord 1 keer volledig lostornen ( al gelockt en al!)
En de rok tot 4 maal toe extra versmallen.....
....dat bleef maar van mijn ( onbestaande) bips glijden.....

Passen, aanpassen, nog eens passen,naaien, passen,lostornen, aanpassen....
...dat bleef maar duren!

Ik moet duidelijk mijn maten eens noteren!

Nu op de foto vind ik precies dat de rok iets te lang lijkt.....
...misschien iets inkorten!
....









Stofke
Tricot.....ooit eens gekocht op Marktplaza
Oranje boordstof.....Eclips ( Berchem)

17 opmerkingen:

  1. Van mij mag het zeker een stukske korter om uw SLANKE benen te tonen begot !!!
    Keischoon stofje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk stofke, 'k zou em ook ietsie korter maken
    en nu maar flaneren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Neem maar eens wat meer me-naai-tijd ;)
    Schoon resultaat - en ik zou ook voor net iets korter gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kei schoon motiefke vind ik, heel erg mooie mooie rok, mijn lievelingskleuren, knielengte vind ik doorgaans toch een mooie lengte. Veel plezier ermee! Groetjes, creazusje An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeer schoon!!! Ik moet altijd maar verbreden tiens tiens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw mooi!!! Zowel beentjes als rokje hoor ;) Mooi dat blauw met oranje samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi stofje! Ja, iets korter mag wel hoor. Schoon gerief moet ge laten zien. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig rokje heb je gemaakt. Wat een mooi printje en kleurtjes heeft je stofje. Het duurde zo te lezen wel even, maar is een mooi rokje, en hij kan makkelijk een stukje korter, mooie benen mogen getoond worden hoor :)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een tof rokje, zeker de moeite waard geweest! Het stofje is weer prachtig. Ik denk dat een stukje korter ook wel mooi zal staan, dan heeft het net wat meer pit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super leuk gemaakt. 't is toch ook eens fijn om wat voor jezelf te maken hé, ik heb dat net ook gedaan... met het stofje dat ik van je kreeg. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi rokje!
    Patroon van 'Allemaal rokjes'?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee......eigen patroon, maar zijn niet alle A-lijntjes zowat hetzelfde?
      :)

      Verwijderen
  12. Mooi! Die lengte past je wel.
    Enne... lang leve het strand ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat complex verdwijnend effect heb ik ook in een sauna... :) schoon stofje.

    BeantwoordenVerwijderen