zondag 11 augustus 2013

Druk, drukker, drukst.......




Het is druk in huis...
......HEEL DRUK ZELFS!!!

Mijn dagen vliegen voorbij ....
...en ik heb tijd en handen tekort om alles in goede banen te leiden!
We doen ons best hoor....
.......maar er schiet heden ten dagen weinig tijd over om creatief te zijn!

Kinderen van kamp halen....
Anderen weer wegbrengen....
Vuile kampwas doen....
Dokter, tandarts en orthodontist....we zagen ze de laatste tijd allemaal, 
en er staan nog wat consultaties op de planning!
Papierwinkel in orde brengen...'
( bij elke gezinswijziging horen bergen paperassen !)
Ondertussen moet er natuurlijk ook nog de was en de plas gedaan worden....
en een dagelijkse gezonde maaltijd  op tafel is ook gewenst.....

Ge zult dus de eerstvolgende weken niet veel naaisels van mijn hand zien passeren
( de komende schoolvoorbereidingen in't achterhoofd....ja, wij moeten zo stilaan beginnen!)
;)

Dit is dus mijn ' voorlopig' laatste maaksel
Een simpel rimpelrokske
( aan ne gele taille-elastiek, maar die ziet ge op de foto niet...)
Gewoon...omdat ik dat een schoon stofke vond...
...en omdat het toevallig pastte bij de onlangs gekochte roze cardigan....
:)

Tot na de drukte.....waarschijnlijk in September!
Dan kom ik terug...MET ne give-away....
( want dat is al weer effekes geleden he!?)
:)







"Floressence"by AFG Studio. Feel the difference 
Wit truitje...Tom-du
Roze cardigan....JBC

21 opmerkingen:

  1. Knap rokje!
    laat maar weten als ik iets kan doen om je werk te verlichten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een bangelijk stofke! en rokje natuurlijk :)
    ik verscvhier er altijd van hoeveel tijd jij tussendoor nog kan vinden om te naaien, ik vind het hier al druk en ik heb er maar eentje rondlopen :s

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb zoveel respect voor jou, hoe je dat allemaal doet en voor elkaar krijgt. Als ik een petje had, zou ik 'm voor je afnemen. Maar ik heb geen petje dus zeg ik: je bent een topwijf (op z'n plat Amsterdams hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad heel schoon stofje.
    Ik begrijp nog altijd niet hoe gij dat atijd gedaan krijgt, laat staan dat je bijna elke dag nog achter uw naaimachine kunt kruipen. Misschien moet ik bij jou eens een cursus time-mamnagment komen volgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, ik zie hier dat ik wat te snel tikte maar mamagment is misschien inderdaad een juister woord :)

      Verwijderen
  5. Succes met je organisatiebedrijf! Heb er veel respect voor hoe je het doet. En geniet van je vooruitzicht dat je in september weer kunt naaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan niet anders dan dat je het druk hebt. Ik heb dat al met twee kinderen (maar wel een job erbij).
    Mooi silhouette heb je gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schattig rokje!
    Veel succes met alle drukte ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. in mijn lievelingsstofje van het afgelopen jaar... En waarin ik hier niet durf in te knippen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jamaar Annick.....aan uw lijf gaat dat stofke beter tot z'n recht komen dan ik uw stoffenkast zene!
      ;)

      Verwijderen
    2. er liggen er nog veel in die kast he :-). En de belofte met mezelf is gemaakt: eerst alles afwerken wat nog op de planning staat/al lang stond... Daar ben ik nog wel even zoet mee.

      Verwijderen
  9. Weeral ene geslaagde combinatie,je weet het toch altijd goed uit te kiezen.
    En druk,ja dat kan ik me voorstellen,ik moet er maar 2 in toom houden,ik doe je niet na hoor,chapeau

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan het geloven dat het daar druk is bij u ;-) En dan toch nog snel een laatste, prachtig rokje produceren. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb een enorme bewondering voor jou organisatietalent amai terug prachtig!! En maak toch tussen de drukte wat tijd voor jezelf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel schoon, maar toch denk ik dat er nog voor september een naaiselke zal komen hihi. doe het rustig aan hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig, en ik ben stiekem jaloers op je paspopjes. Wat zou ik er graag ook hebben ...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig! En zo'n leuk stofje. Succes met de voorbereidingen voor school de komdende weken...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een snoes van een rokje. Inderdaad met dit stofje is dit het perfecte modelletje... prachtig vestje erboven!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen