donderdag 1 augustus 2013

De nieuwe kleren van de .......




KEIZER
???


NEE...
...het nieuwe pleegtoertje ( die soms wel eens denkt dat ze de keizerin is...)
heeft een garderobe nodig....
En Lucky me....ze heeft exact dezelfde maat als pleegtoertje 1!
:)


Ondergoed, zwemgerief en schoeisel werden uiteraard al nieuw aangekocht,
...maar voor de rest droeg ze gewoon wat er al in de kast lag!

Omdat het natuurlijk ook wel fijn is als je nieuwe KLEERTJES krijgt....
...maakte ik een rokje in een stofje dat ze zelf uit mijn voorraad mocht kiezen....
Ik kocht er een cardigan bij uit de nieuwe collectie van JBC
( op de foto rood, maar in't echt donkerroze!)

Het werd nog maar eens een rokje in het aloude recept...
Een rimpelrokske aan taille-elastiek...
( waarom veranderen als't goed is?!)
:)








Birds & Berries by Lauren+Jessi Jung for Moda

12 opmerkingen:

  1. tof.
    welke maat heeft het nieuwe pleegtoertje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik zal eens uitzoeken wat er hier teklein is, misschien kan ik jullie er blij mee maken?

      Verwijderen
    2. Eerlijk gezegd krijg ik nu de kast al bijna niet meer toe.....;)
      Maar ik vind het wel een heel lief aanbod!
      Ge zijt toch een lieveke.......
      :)

      Verwijderen
    3. Ik dacht zo 2 kinderkes met dezelfde maat.Hier ook plaats tekort in de kast...

      Verwijderen
    4. Typisch iets van meisjes-kleerkasten......
      :)

      Verwijderen
  2. ahoi, het naaimachientje zal weer uurtjes draaien. En de kinderen blij natuurlijk. :-) mevrouw de keizerin zal er prachtig mee staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hare hoogheid de keizerin heeft goede smaak !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, wat een mooi setje... Het vestje vind ik prachtig bij het rokje. Ze heeft een mooi stofje gekozen uit je voorraad :)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil je gewoon eens zeggen dat ik veel respect heb voor jou...je moet het maar doen!
    Katrien .

    BeantwoordenVerwijderen