zondag 21 april 2013

Knopenpret.....en RARA



Mijn jongste toertje is helemaal gek van knopen!
Als ze er mee mag spelen, 
.....dan is ze door het dolle heen!
Alleen....de knopen terug op de juiste plaats leggen is er meestal niet bij...
....en dan zien mijn schuiven er dus zo uit!




Toen ik daarnet mijn schuiven WEERAL EENS op orde aan't leggen was,
toen dacht ik....
"He, heeft zij zo eens geen prijsvraag gelanceerd?"
...zo eentje van...
" wie kan er raden hoeveel knopen er in deze lade zitten?"
AWEL
Wie kan er  raden hoeveel knopen er in deze ( onderstaande) lade zitten?
Wie er het dichtste bij zit, die stuur ik een verassing op!
EEN VERASSINGS GIVE-AWAY
En als ge nu al geraden hebt, 
.....maar ge telt da nog eens goed na,
.....of ge krijgt nen droom waarin steeds hetzelfde getalleke verschijnt!
Awel, dan moogt ge nog ne keer een gokske wagen!
( maar 2x raden is de limiet he....anders kunnen we bezig blijven!)
De RARA loopt tot volgende week zondag!
:)




SUCCES
:)

83 opmerkingen:

  1. goh! Daar ben ik nu just zo slecht in se! :) Hoe komt gij eigenlijk aan al die knopen? En aan da kaske waar die inzitten? ben altijd zo jaloers he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oeps een getal: ik ga voor 416 knopen!

      Verwijderen
    2. Dat kastje van Marktplaza en.....die knopen eigenlijk ook ( en wat verzameld he!(

      Verwijderen
  2. amai zo veel, zo mooi, zo zo zo... ik ben ook jaloers :)
    euhm
    ...
    672
    hoop ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa, daar begin ik dus niet aan. Een hele wilde gok dan maar : 564.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gok op 614 knoopjes (en nog een extra knoopje dat achter de zetel gevallen is, omdat jullie jongste toertje ermee aan het spelen was ;-))...enneuh...ik ben jaloers op zo'n leuke collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gokken is niet mijn sterkste vak, maar ik wil toch graag meedoen... 722

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 999. Al is gokken niet mijn sterkste punt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amaaai, nie makkelijk :-) maar ik doe wel een gokje (of twee); mijn eerste gok: 725... even denken over de 2e :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. bij 400 was ik de tel kwijt: ik gok 725 knoopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke wedstrijd :) Ik denk dat het er precies 763 zullen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een mooie verzameling!!!! Hoeveel van die lades heb je eigenlijk???? Kom ik aan met een ieniemini bakje haha!!

    Eerste gok... 1226???

    Tweede gok.... 1401???

    Tellen was sowieso geen optie ;-)

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een 12-tal schuiven....!
      IK HOU VAN KNOPEN!
      :)

      Verwijderen
    2. Hmmmm... zoiets vermoedde ik al hihi!! En dan kreeg je er ook nog een paar van mij, terwijl jouw voorraad al immens is!!!

      Verwijderen
    3. Oh...maar ik ben altijd blij met knopen hoor!
      En de jouwe waren ECHTE WALMARTKNOPEN.....:)

      Verwijderen
  11. Ik gok 600!
    En die lade is wel super, waar heb je die vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kocht een paar maanden geleden een complete letterkast met 20 van die schuiven op Marktplaza....
      :)

      Verwijderen
  12. Hahahaha lachen ik doe ook een gok, 735 en de tweede gok 803 hihi :))

    Succes ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ja, ik denk 1000, een gok??????????????
    succes er mee

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik ga voor 655! tweede gok is 565!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik gok: 721
    ik gok een tweede keer: 726

    (duimen, duimen, duimen) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik gok op1023! Wat een leuk idee! Ik ben benieuwd hoeveel mensen toch stiekem proberen te tellen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 772... en ik heb niet stiekem geteld, ik heb gewoon schaamteloos en met een papiertje naast mij geteld, en af en toe ene extra voor de knopen die ik niet zie liggen... we kunnen maar proberen he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Waar blijf je 't halen! Mijn gok is: 768 ofwel 825 :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk weer! Ik gok op 733 en als 2de gok 823. Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik gok op 877. En mijn tweede gok zou zijn 1007.
    Heb je ze echt allemaal geteld? Pffffff.......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja....echt geteld...:)
      Maar alleen maar deze schuif hoor ( daar zaten er niet zoveel in....;). )

      Verwijderen
  21. Doe graag mee 777 en 987!

    Lieve groetjes,
    Marina x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterende knoopjes, allemaal zo mooi op kleur, prachtige tintjes...

    Ik ben ook dól op knoopjes, slechts één letterbak vol knopen en dan nog 4 doorzichtige kralenbakken vol met knopen... zo heerlijk om te kijken, hahaha (Rem kijkt mij altijd wonderlijk aan als ik dat aan het doen ben).

    Raden... eh... 662 knoopjes??

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja...knoopjes zijn super!
      En ze worden niet slecht he....alleen maar ' meer vintage'
      :)

      Verwijderen
  23. We gaan ook eens een gokje wagen :-) we hebben dan ook niets te verliezen in tegendeel. 850 en 975

    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zeshonderdachtenzestig!
    Of....negenhonderddrieennegentig!
    Grappige RARA! Groetjes, Bernie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Waauw, super! Alweer zo'n originele give-away! Ik doe bij deze twee gokjes...
    gokje 1: 426
    gokje 2: 510
    Spannend!
    En veel telplezier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jeetje, wat een verzameling! Jaloers!
    Gokje 1: 869
    Gokje 2: 889

    BeantwoordenVerwijderen
  27. serieus gekeken naar de knoopjes, de vele knoopjes
    eerste keer: 801
    tweede keer: 815

    BeantwoordenVerwijderen
  28. En als niet afgrond bedrag ga ik voor 777
    Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. dat is ne moeilijke.Ik gok op 850 of 1100.Waarschijnlijk ligt het juiste antwoord er ergens tussenin.
    Ben benieuwd wie het gaat raden
    Spannend

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ehhh veel! (wat een super collectie)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Amai, wat een verzameling! Ik gok op 895, weet niet waarom :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik was begonnen met tellen bij de onderste vakjes, maar heb het opgegeven! Man, dat zijn er veel. Twee zeer uiteenlopende gokjes: 789 en 832... En ik zal mezelf alvast maar beginnen te troosten dat ik veel geluk in de liefde heb, zekers...

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ik heb ze geteld, echt!! 756 zijn het er, en voor de zekerheid gok ik nog eens op 764.
    groetjes ;-) Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. 770 of 775; anders wordt ik gek! of moet ik een bril... hihi! leuk zo... groetjes riri

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ik had te weing geduld om te blijven tellen... ;)
    hier zijn mijn twee wilde gokken: 760 en 811

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mijn gokjes 777 of 836. En waw, wat een verzameling! Vandaar dat ge niet graag ritsen doet, ge hebt keiveel knopen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hmm, precies wat laag geschat als ik de andere raders moet geloven....dus 2e gokje: 637.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Haha weeral een leuke give away, ik gok 288 of 418, en wat een supertoffelueke knopencollectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ooh, die knopen, en die schuiven zalig. Ik zal ook eens een gokje wagen 1081 en 968

    BeantwoordenVerwijderen
  40. superleuke knopenschuiven, wauw!
    ik gok: 919 (zoons geboortedatum 19/09) ofwel 712 (trouwdatum (12/07). Daar zal het allicht tussen zitten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Heerlijk, al die knopen bij elkaar, kan me goed voorstellen dat de jongste hier heerlijk mee aan het 'spelen' gaat!
    Mijn 1ste gok: 731
    Mijn tweede gok: 733
    Ben benieuwd....

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Tja mijn gevoel zegt 1029 maar ja ik heb voor dit soort dingen niet echt het juiste gevoel maar ach. We doen een gokje. Mijn tweede gok is 777. Super leuke actie trouwens. Hoe verzin je het toch telkens weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. 825, en ik hoop dat nog niemand dat gezegd heeft, heb niet geteld en gewoon gegokt :D
    of mijn 2de 748

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gokje 1 = 781 , gokje 2 = 799
    Ik ben al blij met mijn confituurpotje met een 20 tal knoopjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Jawadde, zoveel knopen... Ik ben beginnen tellen, maar al die verraderlijke schaduwplekken, en dat "ongesorteerde" vakje, manman, geen beginnen aan.
    Vandaar deze gokjes : 745 en 771
    Ik laat me alleszins graag verrassen door jou, als ik zie waarmee je vorige winnaressen al blij gemaakt hebt...

    BeantwoordenVerwijderen