donderdag 25 april 2013

Kids Clothes Week ....dag 4


Het is af!
EINDELIJK
:)

3x een uurtje aan gewerkt....valt nog mee voor een eerste keer!

Ik verstevigde op jullie advies knoopsgaten- en knopenrij met vlieseline.....
STEVIGHEID BOVEN ALLES!
( bedankt allemaal voor jullie inbreng!)
:)




Stof
Jingle Bell Snowmen. ...Stella Jean
Fabric.com
( ja...dit is een stofje uit een kerstcollectie!)
:)


En nu bedenken wat het volgende kledingstuk gaat zijn!
En.....terwijl ik daar over nadenk....
POETSEN
STRIJKEN
WASSEN
BOODSCHAPPEN DOEN
KOKEN


Pffff.....naaien is toch leuker hoor!
:)

11 opmerkingen:

  1. Het resultaat mag er zijn!
    Goed om horen dat het nog goed meevalt qua werk... - schuift het hemdje wat hoger op het wenslijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind m prachtig! En dat heb je snel gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat smaakt naar meer zeker? ;-) 't is heel mooi ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi resultaat hoor. En dat huishoudelijke rijtje ben ik ook geen fan van.... véél leukere dingen dan dat te doen!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeer goed gelukt,ben fan van dat stofke.Hier vandaag niks genaaid.Hier is de strijk al gedaan,maar den hof roept...Dus tuinwerk en geen naaiwerk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga vanavond mijne strijk doen...
      En den hof.....dat heb ik gisteren al gedaan ( nog ni alles hoor!)
      :)

      Verwijderen
  6. Wauw, mooi hoor! En dat in maar 3 uurtjes?! Doe ik je niet na!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super hoe snel gij dat doet, en dan zo'n resultaat... amai!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof gedaan, waar heb je het patroontje gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi!!! En idd goed om weten dat het geen eeuwigheid duurt om te maken, dat motiveert :-)

    BeantwoordenVerwijderen