woensdag 6 maart 2013

Mega-swap.....!!!



Een tijdje geleden werd mij gevraagd of ik eens een swapke wilde doen met haar
NATUURLIJK WILDE IK DAT !!!!
:)

Ze stelde voor om eerst een pakketje naar mij op te sturen, en dan moest ik een pakketje terug sturen.
Zo gezegd zo gedaan, en deze morgen bracht de postbode haar swap-kadootje...
SPANNEND!

Ik deed de behoorlijk grote doos open en....
......

...er zat GIGANTISCH veel in....
Niet alleen voor mij, maar ook voor de andere gezinsleden!!!



In het pakje voor pleegtoertje 1 zat een heel leuk spiegeltje en een mooie vilten haarspeld, die van kleur perfect bij haar getinte velletje past!
:)



Voor Pateeke 1 dino-wasco's en een leuke magnetische button...
ook Pateeke 2 kreeg zo'n button en een hele leuke, sportieve sleutelhanger....
Pleegtoertje kreeg een spiegeltje en een hele mooie gehaakte speld ( ze draagt hem al en ze staat er beeldig mee!)



Voor Toertje 2, 3 en pleegtoertje 3 een spiegeltje en een gehaakte ring ( ze zijn er heeeeeel erg blij mee!)
...en voor toertje 1 een gehaakte bloem met button en ook een spiegeltje ( ze is zichzelf nu heel de tijd aan't bewonderen en roept telkens verbaast 'Leau'!)




Een heuse voorraad verjaardagskaarten, voorzien van buttons....
Allemaal gemaakt door haarzelve!!!




Een heel groot pakket voor mij!
....drie mooie lapjes stof
....twee doosjes met pleisters erin ( dat gaat erg van pas komen)
....een grote voorraad kant-lint in een hele mooie kleur
...een kalender met haar eigen illustraties
....een zelf-gevilt  paaskuikentje...:)
...een heel lief kaartje
.....zelfgemaakte juweeltjes




Deze moet ik even in detail tonen.....
Zie eens hoe mooi!!!
Een gevilt eikeltje in een eikeldopje, en samen met een eekhoorntje aan een hanger....
....en daarbij nog een ring met een' door haar zelfgemaakte glasparel'
Creatieve madam hoor!




Ook aan Meneer Pateeke werd gedacht.
Haar man ontwierp een tekst en zij zette hem op een flessenopener ( ja ja , dat is dus een flessenopener he....aan den achterkant!)



Het was genieten, puur genieten......
Om al die pakjes open te doen en al die schatten te ontdekken......
...om die blije kindersnoetjes te zien...

BEDANKT VOOR DE FIJNE PRESENTJES!!!



...en nu ga ik een pakketje samenstellen voor haar
:)

8 opmerkingen:

  1. De link naar 'haar' werkt niet dus wie maakte nu al dat moois?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blijkbaar had ik een fout gemaakt.....den onderste link kan ik niet meer veranderen ( scrollen op den aanpak he?!) maar den bovenste link zou moeten werken!

      Verwijderen
  2. Wauw, dat is een mega swap geworden... heel erg leuk!!! Geniet er nog van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, wat fijn dat het pakket er dan toch eindelijk is. Voor mijn doen heb ik me erg ingehouden hoor!, maar voor mij hoort jouw mooie gezin zo bij je en bij je blog dat zij natuurlijk ook niet mochten ontbreken in deze swap ;-) Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De goedheid van sommigen is zeer hartverwarmend! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een mooie dingetjes heeft ze gemaakt!!! Is toch heerlijk om zulke mooie spulletjes te krijgen! En lief dat ze aan je hele gezin heeft gedacht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moh seg, zo'n tof pakket! Ik wou zeggen pakketje, maar laat die 'je' er maar af! Wat veel, en zo'n creatief fijn pakket :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow zeg wat een leuk pakket! Super leuk dat jullie zo geswapt hebben! Geniet eer maar van!

    BeantwoordenVerwijderen