dinsdag 12 maart 2013

Kussens&kadootjes......




Een tijdje geleden maakte ik een peasant-bloezeke dat uiteindelijk te klein bleek,
.....en ik bood het aan ter SWAP!
Zij wilde wel swappen met mij.....en kadootjes werden gemaakt, opgestuurd en gisteren afgeleverd door de postbode....SPANNEND!
....
En wat kreeg ik nu van haar
...een heel tof stoffen boekenkaftje ( dat wil ik zelf ook al lang eens maken..)
 ....wel DRIE mooie ritstasjes....
....drie leuke vilten sleutelhangers ( heel tof gemaakt, ga ik zeker onthouden!)
...en dan nog een mooi kaartje!

IK BEN ER HEEL BLIJ MEE....BEDANKT IS@BELLE!!!!!
:)




Ik kreeg NOG leuke post....
Prachtige kaarten van Marina Grosemans, zomaar......een kadootje!
...
Ze trok de prachtige natuurfoto's zelf, WAT EEN TALENT!!!!
( nu weet ik ineens aan wie ik foto-advies kan vragen..;). )

SUPERBEDANKT MARINA!
:)




....


Toertje 2 wees me er onlangs even vriendelijk op dat ik haar nog een kussen belooft had....
....zo eentje ter compensatie van het dekentje met de onzichtbare paspel!
Ik besloot om een kussensloop te maken gezien het feit dat ik het ding in alle waarschijnlijkheid veel zal moeten wassen.....ken uw kinders he!
....
Alleen vond ik in huis geen enkel passend kussen....
......dat wordt dus binnenkort een tripje naar IKEA!
( met ontbijtje erbij natuurlijk!!!)
;)





.......deze keer WEL met paspel, zoals belooft
:)




....en een labelke eraan!



Stof: bloemetjesstof....Kapellen
Oranje katoen......vriendelijke inwijkeling
Groen paspel.....Veritas

13 opmerkingen:

  1. Fijn dat je zulke mooie dingen krijgt.veel plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne kadootjes heb je gekregen, mooi die kleine ritstasjes. De foto's zijn echt prachtig!
    de bloemetjes stof van je kussen vind ik ook helemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk ! Kussentje vind ik prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een leuke swap, super mooie post en een prachtig kussentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeeh wat een leuke post en wat een lekker kussentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke post heb je gehad en gaaf het kussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ... een paspel, een labelke én een keischoon stofke!! Geslaagde swap! Wauw ja Marina kan hele mooie foto's maken, chique.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een talent ! als ik dat nou ook eens kon, zo mooi !

    leuke post gekregen :-)
    liefs, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toch geweldig he, zo ne swap. En het kussen is ook weer zalig om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk dat kussen! dringend ook eens labeltjes maken :) altijd een leuke touch!

    www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Graag gedaan... jij bent zelf een hele lieve.

    Mooi wat je gekregen hebt van Isabelle!

    Kunnen ferm gemaakt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super zo'n Swap !! Dat wil ik ook wel eens doen ...

    gr
    Jelle

    BeantwoordenVerwijderen