donderdag 7 februari 2013

Zomaar......



Onlangs zal ik op haar blog een uiltje met een buikje in een heel schoon stofke.....
Uiteraard MOEST ik daar op reageren!!!
En gisterenavond, tijdens de naai-bijeenkomst van Edegemhandgemaakt......duwde de schat het betreffende stofke in mijn handen.....
...zomaar....
....een kadootje!
DE SCHAT!!!!!!!

Ik beloofde haar er iets mooi van te maken...



......en ik maakte daar een echte meisjes-pennenzak van
( van een klein stukske toch...met de rest van de lap heb ik andere plannen!)




......en 't was zo plezant dat ik nog meer pennezakskes maakte!
Eigenlijk maakte ik er gisteren op de naaibijeenkomst ook al twee.....MAAR twee!
Twee  stuks op 2,5 uur......veel te veel getaterd en geleuterd met de anderen......en 'k leerde daar ook een toffe madam kennen, eentje waar ik nog HEEL VEEL van kan leren! ( die geen blog heeft en geen FB, maar wel de mijne leest.........;)!
"DAG ANNICK"
:)




.....en nog een paar om het af te ronden!




31 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad een superleuk stofje!! Wat een vriendelijke madam seg ;-)
    En zo'n mooie pennenzakjes, daar moet ik me ook nog eens aanzetten... Tot nu toe nog maar eentje gemaakt, zonder tabje.
    Bedankt voor de inspirerende post ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo die stofjes!!! Zo mooi... Ik ben helemaal weg vanjouw pennenzakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar zeg, zooo productief en zo mooi allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, zo'n schone pennenzakjes! de stofjes die je gebruikte zijn zalig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. AWEL........dat vond ik nu ook se....heel schone stofkes!!!
      :)

      Verwijderen
  5. Ik vind alle stofjes mooi hoor! Maar wel heel lief van haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amaai, echt niet vies van wat bandwerk! Maar weeral zo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed bezig en mooi!!!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat blauw met groen pennenzakje is echt heel mooi! Mijn avond was ook niet zo productief gisteren! Maar ti's wel heel gezellig bij Edegem handgemaakt he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig stofke! Lieve mensen om je heen hebben is leuk hé x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijke stoffen,.. krijg gelijk zin in het voorjaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Met héél véél plezier gegeven hoor! Zeker als ik zie wat voor een mooi pennenzakske ge er mee gemaakt hebt!!
    Zeg nu niet dat ge die pennenzakskes gisteren nog allemaal hebt gemaakt na Edegem handgemaakt???
    Ik ging met een half zakske naar huis, maar het was super gezellig en dat is ook belangrijk he.
    Nu Annick nog aan het bloggen krijgen en Ann en... En we zijn vertrokken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze morgen in elkaar gestoken ( 4 stuks op 1,5 uur.....das wat anders dan 2 op 2,5 uur!)

      En 't was SUPERGEZELLIG !!!
      En nog eens SUPERBEDANKT .... .ben daarstraks nog naar den Eclips gegaan......er werd juist nieuwe stof binnengebracht, JEUJ......en 'k heb ook maar ineens een bestellinkske gedaan ( maar dat moest van't magazijn komen!)
      :)

      Verwijderen
    2. Ben benieuwd naar uw bestelling :-) ik ga morgen. Er is toch nog iets over he? ;-)

      Verwijderen
    3. :)
      Ja zene.....den helft van die stofkes had ik al in mijn stoffenkast liggen!
      En vraagt maar wat ik besteld heb!.....zegt maar" die van toertjes &pateekes" !!!
      ;)

      Verwijderen
  12. Je hebt hele mooie stoffen gebruikt voor de pennenzakjes. Ze schitteren. Wat een mooi gebaar, zo een mooie stof cadeau krijgen.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw! Mooie zakjes in prachtoge stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ohh.. dat stofje, wat een pareltje. Ferm pennenzakskes werden het!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. jeetje wat een hoeveelheid pennenzakjes. Wel mooie stofjes. Ik ben benieuwd wat je nog meer gaat maken van die prachtige lap.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waar haal jij de tijd ????
    Stop met mij jaloers te maken, toe.......?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. die pennenzakjes zijn leuk en de stof is mooi. maar op 2.5 uur. maak ik er maar zo één hoor. je bent een krak als je dat zo goed kan.

    BeantwoordenVerwijderen